Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri / Ahmet Gökçe Aslaner [ve başk.] : editörler Duygu Aydın Aslaner, Ahmet Gökçe Aslaner
Materyal türü:![Metin](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 978-625-8012-11-8
- 305.2 ASL 2021
İçindekiler:
25 yazar tarafından 19 bölüm olarak kaleme alınan bu kitap, dijital çağda Z kuşağı gerçeklerini ortaya koymaya yönelik araştırma, derleme ve incelemeleri içermektedir. Bu bağlamda kitapta; markalaşma, dijital pazarlama, yeşil pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, dijital iletişim, eğitim, e-spor, dijital gazetecilik, dijital oyunlar, dijital siyasal iletişim, dijital okuryazarlık, dijital kültür, sosyal medya, postfeminizm ve tüketici davranışları gibi konular sosyal bilimler çerçevesinde, Z kuşağı perspektifinden detaylı bir biçimde incelenmiştir.
Materyal türü | Geçerli Kütüphane | Yer Numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Enerji Bakanlığı Kütüphanesi | 305.2 ASL 2021 (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | 100852 |
Kaynakça kitap içi bölümlerin sonlarındadır.
25 yazar tarafından 19 bölüm olarak kaleme alınan bu kitap, dijital çağda Z kuşağı gerçeklerini ortaya koymaya yönelik araştırma, derleme ve incelemeleri içermektedir. Bu bağlamda kitapta; markalaşma, dijital pazarlama, yeşil pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, dijital iletişim, eğitim, e-spor, dijital gazetecilik, dijital oyunlar, dijital siyasal iletişim, dijital okuryazarlık, dijital kültür, sosyal medya, postfeminizm ve tüketici davranışları gibi konular sosyal bilimler çerçevesinde, Z kuşağı perspektifinden detaylı bir biçimde incelenmiştir.
Bu materyal hakkında henüz bir yorum yapılmamış.