000 01381nam a22002177a 4500
003 OSt
005 20230405164617.0
008 230405b |||||||| |||| 00| 0 eng d
020 _a978-625-8012-11-8
040 _cEnerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
082 _a305.2
_bASL 2021
100 _aAslaner, Ahmet Gökçe
_eyazar
_eeditör
245 _aDijital çağda Z kuşağı gerçekleri /
_cAhmet Gökçe Aslaner [ve başk.] : editörler Duygu Aydın Aslaner, Ahmet Gökçe Aslaner
260 _aİstanbul :
_bKriter yayınevi,
_c2021
300 _a459 s. :
_bresim ;
_c21 cm.
504 _aKaynakça kitap içi bölümlerin sonlarındadır.
505 _a25 yazar tarafından 19 bölüm olarak kaleme alınan bu kitap, dijital çağda Z kuşağı gerçeklerini ortaya koymaya yönelik araştırma, derleme ve incelemeleri içermektedir. Bu bağlamda kitapta; markalaşma, dijital pazarlama, yeşil pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, dijital iletişim, eğitim, e-spor, dijital gazetecilik, dijital oyunlar, dijital siyasal iletişim, dijital okuryazarlık, dijital kültür, sosyal medya, postfeminizm ve tüketici davranışları gibi konular sosyal bilimler çerçevesinde, Z kuşağı perspektifinden detaylı bir biçimde incelenmiştir.
650 _aZ kuşağı
_xTeknoloji
_xDijital çağ
700 _aAslaner Aydın, Duygu
_eeditör
942 _2ddc
_cBK
_n1
999 _c789
_d789